O NAS

Strokovnost, izkušnje, zanesljivost

Kdo smo?

Zgodovina podjetja

Podjetje Monsun, d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 2004, takrat pod imenom Mlečna d.o.o.

Podjetje se je leta 2008, ko se je s solastniškim deležem podjetju pridružil Klemen Dolžan, iz gradbenega podjetja prelevilo v trgovsko (trgovina na debelo z zamrznjenimi in svežimi živilskimi proizvodi), spremenjena pa je bila tudi lastniška struktura. S svojimi izkušnjami in znanjem na tem področju, je g. Dolžan prevzel večji del odgovornosti in zadolžitev.

Podjetje so usklajeno vodili vsi trije solastniki in z izjemnim sodelovanjem na vseh področjih dosegali rast, ki je kmalu klicala po dodatnih okrepitvah. Od takrat pa do danes se je podjetje razvijalo in uspešno raslo na vseh področjih.

Leto 2017: Obnovili smo stari in propadajoči objekt na Kozini in uredili dodatne skladiščne prostore na prometni vpadnici,  v neposredni bližini primorske avtoceste. Svojo nabavo smo razširili na segment sveže ribe, pri katerem sta hitrost in  svežina izjemnega pomena. Z odlično logistiko smo tudi na tem področju dokazali svojo kakovost.
Leto 2018: Obstoječe skladiščne prostore, ki smo jih imeli v najemu v Tržiču, smo zamenjali za nove in večje skladiščne prostore v Kranju, jih opremili z najmodernejšo tehnologijo in skladiščnim programom, ter svojo ponudbo razširili tudi na ponudbo storitve oddajanja paletnih mest.
Leto 2020: V želji, da naše proizvode približamo končnim potrošnikom, smo se povezali  s priznanim imenom v svetu kulinarike, gospodom Binetom Volčičem. Z ekipo strokovnjakov na različnih področjih smo pričeli ustvarjati  novo zgodbo na področju prodaje končnim potrošnikom (B2C). Projekt je zasnovan tako, da celostno zadovolji naše kupce, saj poleg  standardnega asortimaja, ponuja tudi izdelke, ki sicer niso prosto dostopni končnim potrošnikom (niti v večjih trgovskih subjektih).  S svojo spletno platformo ustvarjamo neposreden stik s kupci in  vzpostavljamo nove  komunikacijske kanale, da nas novi kupci lažje najdejo.  Kot posebno dodano vrednost, pa z veseljem razkrivamo raznorazne trike za pripravo posebnih jedi iz naših sestavin, delimo zanimivosti in širimo svoje znanje med naše sledilce.
Leto 2021: Spremenila se je lastniška struktura podjetja. Delež večletne lastnice,Polone Ropret Klevišar, je junija tega leta kupil Tim Pajer, ki je takrat že več kot leto dni v podjetju skrbel za ključne nabavno-prodajne procese, istega leta pa se je iz podjetja umaknil tudi Milan Markovič, ki je svoj delež podaril svojim trem hčerkam, Anji Markovič Krč, Zali Markovič in Petri Markovič Halik. Vse tri so v podjetje vstopile z bogatimi, večletnimi izkušnjami na področju te panoge. Novi lastniki smo z vso zavzetostjo in predanostjo poskrbeli, da se je nadaljeval razcvet podjetja.
Leto 2022: V tem letu je podjetje Monsun zabeležilo rekordne rezultate. Uspelo nam je predvsem optimizirati stroške, dosegli pa smo tudi visoke prihodke, kar je dokaz, da so nas kupci prepoznali kot zanesljivega dobavitelja izdelkov vrhunske kakovosti, k uspehu pa je doprinesel tudi tako zaželjeni  konec zahtevnega obdobja pandemije.

Predstavitev panoge

Veleprodaja prehrambenih proizvodov je zahtevna panoga, saj je izredno pomembno ažurno in natančno spremljati:

  • Stanje in razpoložljivost trgovskega blaga na globalni ravni

  • Izplen ribolovnih sezon

  • Uspešnost letine vseh vrst poljščin

  • Eventualne epidemije, bolezni klavnih živali

Panoga prav tako zahteva hiter odziv na vse zgoraj našteto. Za zagotavljanje kakovosti je nujno spremljati in se ažurno prilagajati vsem spremembam regulativ na področju prehrambene industrije, skladno z HACCP standardi.

Naš cilj je neprestana rast, zato aktivno delujemo na področju iskanja novih surovin, novih trgov in potencialov za prodajo, novih ponudnikov že obstoječih surovin/artiklov.

Ves čas skrbimo za posodobitve in potrebne menjave  voznega parka, opreme za skladišče, in tako zagotavljamo hitro in kakovostno distribucijo.

Poseben pomen ima konstanten kontroling temperaturnega režima ter pripadajoče hladilne opreme, ki ustrezno temperaturo zagotavlja in tudi na tem področju smo zelo strokovni.

Pri nabavi trgovskega blaga je ključna časovnica za pravočasen nakup blaga po najbolj konkurenčnih cenah, za to pa so nujno potrebna stalno zagotovljena obratna sredstva in hiter denarni tok. Za uspešno poslovanje skrbimo z dobrim načrtovanjem nabavno-prodajnih procesov, nenehno optimizacijo stroškov in premišljenim delovanjem na vseh področjih poslovanja.

Inovativnost podjetja

Trenutno je podjetje predvsem v fazi optimizacije poslovanja, ki je v tem obdobju predvsem  povezana z investicijami  v smeri digitalizacije.  Podjetje je v zaključni fazi implementacije novega skladiščnega programa (v nadaljevanju tudi programa za carinsko skladišče), na dnevni bazi  z interno IT službo razvijamo obstoječe programe in poenostavljamo procese z namenom izključitve možnosti napak in z namenom prihranka časa in tudi denarja.

S ciljem rasti prihodkov širimo prodajni trg v tujini. Za začetek smo se osredotočili na Avstrijo in Italijo, kjer smo bili do sedaj prisotni v zelo majhnem obsegu a to tržišče ponuja ogromno priložnosti , ki jih bomo znali izkoristiti.

Z implementacijo programa za carinsko skladišče se nam odpirajo možnosti prodaje v države izven EU (Srbija, Črna Gora, Bosna in Hercegovina), kar je zagotovo prav tako odlična smer razvoja.

Strateški cilji našega digitalnega razvoja so:

  • nadaljevanje trenutnega poslovnega razvoja in tržnega uspeha
  • krepitev in utrditev konkurenčnosti
  • neprestano izpopolnjevanje digitalnega marketinga
  • personalizacija storitev in produktov v ponudbi,glede na preference ciljnih skupin;
  • dvig naših tehnoloških kapacitet in zmožnosti
  • uvedba podatkovne analize kot ključnega podpornega elementa vseh segmentov našega poslovanja
  • optimizacija spletnega poslovanja, usmerjanja delovnih procesov in kadrovskega menedžmenta
  • dvig digitalnih znanj naših zaposlenih in spodbuda rasti nivoja digitalne kulture
  • vzpostavitev močnega in trpežnega sistema digitalne zaščite in varnosti
  • uvedba digitalnih orodij, ki bodo zmanjšala kritično odvisnost poslovnih in prodajnih procesov od vloge zaposlenih in jih avtomatizirala.